Rebeliant Szmarowski Rebeliant Szmarowski
354
BLOG

Droga samuraja - haiku dla początkujących

Rebeliant Szmarowski Rebeliant Szmarowski Kultura Obserwuj notkę 7

Deszczowy samuraj


Plum

Plum

Mój miecz

I ciecz.


Haiku cudzoziemskie


Po horyzont w pip ryżu

Nic więcej nie wiżu.

Amerykanin w Paryżu?

Nie. Rusek

Na płaskowyżu.


Ninja drag-queen


Pssst... to

Gej.

Sza...


Ronin czarodziej


Fiku miku

Czary mary

Ciach kataną

Nie masz

Wary.


Haiku wychowawcze


Zamiast rurek

I zenu

Wolę świst

Shurikenów.


Samurajska riposta


Nikt tak w kłótni

Nie dopiecze

Jak buddysta

Z ostrym mieczem.


Bar dla samurajów


Szef poleca

Sushi

Może pan

Się skushi?


Wojsko shoguna


Kuchnia hen

Żremy

Zen.


Duma


Dumą napawa

Haiku uprawa

Kwintal z hektara

Okinawa...


Uchwycić ulotność


Krzyk czapli

Skrzek żaby

Tak

Do usrania.


Pacierz samuraja


Jak mi się przyśni

Kwiat wiśni

To wstanę

I wyjmę katanę.


Haiku grozy


Milknie śpiew

Więdnie krzew

Samuraja

Swędzą jaja

Gniew.


Zaduma


Za czym goni

Z mieczem

W dłoni

Ronin...


Śledztwo shoguna


Niech-no dorwę

Sabakę

Co wychlała

Mi sake.


Haiku bojowe

 

Nie ma seppuku

Gdy strzelam

Z łuku.


Haiku nasenne


Policzyłem już

Wszystkie płatki róż

A teraz w kimono.


Droga do Edo


Wiśnie

Róże

Miłorzęby

Wyskoczyłbym

Do Szklarskiej Poręby.


Narzeczona samuraja


Ja jestem

Roch Masayoshi

A to moja katana

Dla przyjaciół

Kejt.


Nocleg samuraja


Och, gościna

Tu bogata

Sake, śmake

Ryż

Koc

Mata.

 

Róża, czyli złość


Japonia

Jak cię widzą

Tak piszą

Literki, kuźwa

Krzaczki.


Śmiertelnie zniesmaczony

 

Błyszczy w ostrzu

Mego miecza

Gęba Węgra

Pełna

Lecza.


[]

To jest kontynuacja bloga, dostępnego pod tym adresem: https://www.salon24.pl/u/mundurowi/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura